Forfatter |
Dryp dryp dryp |
Katrine
Brugere
Antal indlæg: 327
Bopæl: Århus
Lagt på d. 26. november 2008 15:35:05 |
|
|
Er der nogen, der kan nikke genkendende til dette problem? ;-)
http://fpn.dk/motor/mc/article1524395.ece |
|
Forfatter |
RE: Dryp dryp dryp |
Mosel
Brugere
Antal indlæg: 643
Bopæl: Sønden for Sisimiut
Lagt på d. 26. november 2008 16:35:55 |
|
|
Forskerne konkluderer derfor, at motorcyklister har en større risiko end ikke-motorcyklister for at få rejsningsproblemer.
Det tror da pokker for det 1. ikke særlig nemt i en stram oksehud 2. der er modvind, som ind i helvede.
Det er ikke helt tilfældigt at jeg kører land og rige rundt på en sofacykel, så jeg skulle være fremtidssikret. Yes, det er far. |
|
Forfatter |
nygaard
Brugere
Antal indlæg: 496
Lagt på d. 26. november 2008 17:56:16 |
|
|
Det er da det værste gang sludder jeg længe har hørt. Bare navnene på universiteterne, der knækker filmen første gang
Anden gang det skete, var da jeg læste navnet på der hvor undersøgelsen var offentliggjort - International Journal of Impotence Research.
Denne journal har jeg da virkelig aldrig hørt om, har selvfølgelig heller aldrig Googlet den Har du???????????????????????????
Jeg har snarere det modsatte problem, hvis mit undertøj kommer i samme vaskemaskine som et par pigetrusser, skal jeg snart til at betale børnepenge
Se det forklarer jo en del - ikke?
Hvorfor være ydmyg når man er bedst ;o) |
|
Forfatter |
Katrine
Brugere
Antal indlæg: 327
Bopæl: Århus
Lagt på d. 27. november 2008 11:50:55 |
|
|
nygaard skrev:
Det er da det værste gang sludder jeg længe har hørt. Bare navnene på universiteterne, der knækker filmen første gang
Anden gang det skete, var da jeg læste navnet på der hvor undersøgelsen var offentliggjort - International Journal of Impotence Research.
Denne journal har jeg da virkelig aldrig hørt om, har selvfølgelig heller aldrig Googlet den Har du???????????????????????????
Jeg har snarere det modsatte problem, hvis mit undertøj kommer i samme vaskemaskine som et par pigetrusser, skal jeg snart til at betale børnepenge
Tror dit problem kaldes for tidlig sædafgang... |
|
Forfatter |
Boldreel
Brugere
Antal indlæg: 1252
Bopæl: Nord for Odder
Lagt på d. 27. november 2008 18:21:22 |
|
|
Der står ikke noget om fordeling af kønnene i beskrivelsen af undersøgelsen, så mon ikke resultaterne skal revurderes?
------------------------------------------------------
Vi ses
mvh. Boldreel |
|
Forfatter |
Antal indlæg:
Lagt på d. 27. november 2008 18:44:52 |
|
|
Eller også må man gøre sit job som videnskabsmand, og selv lave en empirisk undersøgelse......
|
|
Forfatter |
nygaard
Brugere
Antal indlæg: 496
Lagt på d. 28. november 2008 15:57:29 |
|
|
Katrine skrev:
nygaard skrev:
Tror dit problem kaldes for tidlig sædafgang...
Nej nej, det er jo derfor jeg får piller
Hvorfor være ydmyg når man er bedst ;o) |
|