Som den foerste dansker i hale verden, har jeg vaeret paa et helt nyt og jomfrueligt vrag, der sank for 3 mdr. siden.
Det er stort set kun marinen der har vaeret der, for at toemme den for fuel og smoerreolier.
Jeg vedhaefter et link til en lille vider jeg har lavet fra vraget Sea Chart1
Hvorfor være ydmyg når man er bedst ;o)
Redigeret af raptor_admin d. 02. november 2009 10:37:28
Antal indlæg: 1534 Bopæl: Århus Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 01. november 2009 11:58:39
Tak fordi jeg måtte kigge med :-) Jeg er selv ret så vandskræk, men synes det det må være super spændende at være dernede dybet.
Jeg selv får næsten ståpels når ordet Kao Lak nævnes, for jeg var selv i Thailand under tsunamien, men dejligt at se det i rolige omgivelser
:-) Elsker det land, og vil snart derned igen, men holder mig ovenvande ;-)
Er man en bjergbestiger, når man har stået på toppen af 600 gravhøje?
Forfatter
RE: Vragdyk ved Khao Lak
Antal indlæg: Tilmeldt: 01.01.70
Lagt på d. 02. november 2009 10:38:25
Hej min ven. Dejligt at høre fra dig. Jeg håber du nyder turen og dine dyk. Kommer du snart hjem og laver thailands kogekunst? Så er vi andre knap så misundelige på dine eventyr
Du er nødt til at logge på for at skrive et shout.
Boldreel 19. maj 2024 Hejsa......
Her er der ikke meget aktivitet, men kig imidlertid på facebook (https://www.facebook.com
/groups/20511989248) hvor der sker lidt mere
/Boldreel
Boldreel 19. maj 2024 Hejsa...... her er der ikke meget aktivitet, men kig imidlertid på facebook (https://www.facebook.com /groups/20511989248) hvr der sker lidt mere
Boldreel 01. maj 2021 Hurra for nu er det ved at være forår 🌞😉
Lars Becker 28. februar 2021 2.Jeg håber at komme på besøg af og til,måske også til den gode sommerfest!
Vi ses derude i geografien!
Jeres ven Lars Becker
Lars Becker 28. februar 2021 Ja venner,så er tiden kommet til at jeg siger farvel til mit medlemskab af denne klub...
Jeg har været glad for medlemskabet,men nu må jeg videre.
Der er ikke noget som jeg er sur og,eller nogen som