Så sidder jeg her endnu en gang...på Århus Statsbibliotek med tyssende bibliotekarer og en intens stemning dannet af eksames stress. Jeg føler langsomt, at jeg bliver trukket ned i studielivets mørke hul af uendelige timer fyldt med uforeståelige tekster...MEN....så sætter jeg MUSE på min mp3!!
Pludselig starter der en fest uden lige og jeg får lyst til at stille mig op på min stol og synge udover de studiedømte grå mus. Jeg liver op og tænker at det hele nok skal gå.
Med MUSE i ørene så bliver selv et studie i forhistorisk arkæologi en fest.
Jaaaa, så ved i det....
Er man en bjergbestiger, når man har stået på toppen af 600 gravhøje?
Forfatter
RE: Rock på Statsbiblioteket
Antal indlæg: Tilmeldt: 01.01.70
Lagt på d. 21. oktober 2009 12:36:38
Så skulle du prøve at sætte noget RIGTIGT rock på - SÅ bliver der fest
Antal indlæg: 1252 Bopæl: Nord for Odder Tilmeldt: 22.10.08
Lagt på d. 22. oktober 2009 10:28:13
hejsa
har været i kældrene under statsbib (der er flere etager under jurden og ud under parken, men har dog endnu ikke set nogen stå på sin stol og synge.... på denne adresse ;-)
------------------------------------------------------
Vi ses
mvh. Boldreel
Du er nødt til at logge på for at skrive et shout.
Boldreel 19. maj 2024 Hejsa......
Her er der ikke meget aktivitet, men kig imidlertid på facebook (https://www.facebook.com
/groups/20511989248) hvor der sker lidt mere
/Boldreel
Boldreel 19. maj 2024 Hejsa...... her er der ikke meget aktivitet, men kig imidlertid på facebook (https://www.facebook.com /groups/20511989248) hvr der sker lidt mere
Boldreel 01. maj 2021 Hurra for nu er det ved at være forår 🌞😉
Lars Becker 28. februar 2021 2.Jeg håber at komme på besøg af og til,måske også til den gode sommerfest!
Vi ses derude i geografien!
Jeres ven Lars Becker
Lars Becker 28. februar 2021 Ja venner,så er tiden kommet til at jeg siger farvel til mit medlemskab af denne klub...
Jeg har været glad for medlemskabet,men nu må jeg videre.
Der er ikke noget som jeg er sur og,eller nogen som