Navigation
Forsiden
Artikler
Debat Forum
Links
Nyheder
Søg
FAQ
Foto Galleri
Gæstebog
Udvalgte billeder
Fredagens barvagt

Jensen

Hvem har fødselsdag?
Lone25 . Dec
nygaard23 . Feb
Rene03 . Mar
Mark25 . Mar
Lene Secher27 . Mar
Se indlæg
Raptor MC | MC RELATERET | Snakkesiden
Forfatter Spisning på Touring Camp i aften :)
BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1185
Bopæl: Ca. 0,5 liter benzin herfra, alt efter vindretning
Lagt på d. 25. juli 2012 11:08:51
Er der nogen der vil med ud på Touring Camp og spise i aften? Så kunne vi mødes på tanken i Ødum kl. 17.03.41 Kom frisk ... og tag venner med smiley
Forfatter RE: Spisning på Touring Camp i aften :)
Steffen
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 1821
Bopæl: On the road
Lagt på d. 25. juli 2012 16:55:40
Kan ikke i aften.
Næste gang må du give en lidt længere fristsmiley

Miss Z
Mosel
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 643
Bopæl: Sønden for Sisimiut
Lagt på d. 25. juli 2012 17:24:59
Jeg kan heller ikke med så kort varsel.

Når der står Honda på blokken, så er man forrest i flokken.
Forfatter Spisning på Touring Camp i aften :)
BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. juli 2012 22:49:17
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller smiley Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag smiley ... Ps. Måtte køre med lang lys hele dagen, da der er sprunget en pære! Nogen der kan skifte sådan en? Og evt også fortælle mig hvor jeg evt køber den? For har på fornemmelsen, at det er for dyrt, at sætte Poul ude på værkstedet til det smiley
Redigeret af BeeBQ d. 25. juli 2012 23:05:32
Mosel
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. juli 2012 23:04:22
BeeBQ skrev:
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller smiley Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag smiley

Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG.

BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. juli 2012 23:12:29
Mosel skrev:
BeeBQ skrev:
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller smiley Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag smiley

Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG.
Pigesur! Ej der skal sq mere til smiley Mosel det er bare i sjov smiley jeg havde en aftale med nogle andre gutter derude, og tænkte bare at det kunne være hyggeligt med lidt flere. Men det skal ikke være på bekostning af noget, og jeg har hygget mig, så bare I også har det, så er alt jo godt smiley Vi skulle jo nødigt have nogen, der sad og ikke havde nogen at køre med, her i det gode vejr smiley vi ses
BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 25. juli 2012 23:27:54
BeeBQ skrev:
Mosel skrev:
BeeBQ skrev:

Pigesur! Ej der skal sq mere til smiley Mosel det er bare i sjov smiley jeg havde en aftale med nogle andre gutter derude, og tænkte bare at det kunne være hyggeligt med lidt flere. Men det skal ikke være på bekostning af noget, og jeg har hygget mig, så bare I også har det, så er alt jo godt smiley Vi skulle jo nødigt have nogen, der sad og ikke havde nogen at køre med, her i det gode vejr smiley vi ses
Men hvis du vil se mig pigesur, så skal du bare foreslå at de begynder at rive beton ned, lige inden min fødselsdag, så klubhuset kommer til at se ud der efter. Så kunne jeg godt gå hen og blive lidt pigesur, for jeg vil gerne have at klubhuset ser rimelig repressentabel ud til min fødselsdag. Sådan noget vil kunne gøre mig pigesur, men eller bliver jeg det vist normalt ikke smiley
Mosel
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 26. juli 2012 08:22:45
BeeBQ skrev:
Mosel skrev:
BeeBQ skrev:

smileysmiley

BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 27. juli 2012 18:29:21
BeeBQ skrev:
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller smiley Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag smiley ... Ps. Måtte køre med lang lys hele dagen, da der er sprunget en pære! Nogen der kan skifte sådan en? Og evt også fortælle mig hvor jeg evt køber den? For har på fornemmelsen, at det er for dyrt, at sætte Poul ude på værkstedet til det smiley
Var der overhovedet nogen der så, at jeg stillede dette tekniske spørgsmål? smiley
Høgfeldt
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1428
Bopæl: Rajers
Lagt på d. 28. juli 2012 01:19:56
Du kan jo bare komme forbi, så skal jeg hjælpe dig. Og en pære køber man selvfølgelig ved grønthandlerensmiley Nej kig i din instruktionsbog hvad pære du skal bruge. Pærer kan du få ved din forhandler, Mekonomen, Bilka og mange andre steder. En manual kan du finde her http://www.manualedereparatie.info/en/download/kawasaki-er-6f-Service-manual.html

Høgfeldt
BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 28. juli 2012 06:28:13
Tak, det var da et svar der var til at forholde sig til smiley
Høgfeldt
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1428
Bopæl: Rajers
Lagt på d. 28. juli 2012 10:22:59
Hvis vi gør det mandag, kan vi jo lige se efter hvad pærer du skal bruge og så hente dem, så du ikke står med de forkerte. Hvis det er noget bøvl at komme til, er det måske en ide, at skifte alle pærene i forlygten. To eller Tre.

Høgfeldt
BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Lagt på d. 28. juli 2012 23:27:01
Ja det kan vi godt. Jeg tjekker instruktionsbogen i morgen smiley vi snakkes ved
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Lagt på d. 30. juli 2012 13:41:17
har vist et komplet sæt pærer liggende i kælderen (købt til ferie da jeg havde kawaen). Må vist hellere ringe, så du ikke køber dem inden.
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Begivenheder
Ma Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
ShoutOut
Du er nødt til at logge på for at skrive et shout.

Boldreel
19. maj 2024
Hejsa...... Her er der ikke meget aktivitet, men kig imidlertid på facebook (https://www.facebook.com
/groups/20511989248) hvor der sker lidt mere /Boldreel smiley smiley

Boldreel
19. maj 2024
Hejsa...... her er der ikke meget aktivitet, men kig imidlertid på facebook (https://www.facebook.com
/groups/20511989248) hvr der sker lidt mere smiley

Boldreel
01. maj 2021
Hurra for nu er det ved at være forår 🌞😉

Lars Becker
28. februar 2021
2.Jeg håber at komme på besøg af og til,måske også til den gode sommerfest! Vi ses derude i geografien! Jeres ven Lars Becker

Lars Becker
28. februar 2021
Ja venner,så er tiden kommet til at jeg siger farvel til mit medlemskab af denne klub... Jeg har været glad for medlemskabet,men nu må jeg videre. Der er ikke noget som jeg er sur og,eller nogen som

Shoutarkiv
Sidste Brugere Online
Rene 4 uger
Boldreel 9 uger
Bjarke16 uger
PeterC37 uger
Steffen37 uger
Tourer39 uger
Poul-m95 uger
BeeBQ106 uger
Erik135 uger
Lone141 uger